MedBiz Days – zarządzanie w sektorze ochrony zdrowia bez tajemnic

medbiz-cmyk-colorStudenckie Koło Naukowe Biznesu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w dniach 5-7 grudnia 2016 r. organizuje konferencję o nazwie MedBiz Days, której celem jest przybliżenie tematyki zarządzania w sektorze ochrony zdrowia studentom SGH oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. deMedici.pl objęło patronat medialny nad wydarzeniem. My też tam będziemy, Ciebie nie może zabraknąć.

Wydarzenie ma pokazać, jakie możliwości i szanse rozwoju stwarza branża healthcare, oraz na czym w rzeczywistości polega praca w jednostkach związanych z ochroną zdrowia – instytucjach publicznych, korporacjach oraz startupach.

W czasie trzech dni trwania konferencji studenci wezmą udział w panelach dyskusyjnych, warsztatach prowadzonych przez partnerów merytorycznych oraz spotkaniach z przedstawicielami firm z sektora healthcare.

Głównymi filarami tematycznymi jest marketing, konsulting w sektorze healthcare oraz telemedycyna. W trakcie szkoleń z uczestnikami chcemy pokazać, jak ważną rolę w przemyśle farmaceutycznym odgrywa brand management i reklama, jaki wpływ na promocję ma ustawa refundacyjna, czym charakteryzują się usługi doradcze w medycynie, oraz jak na przyszłość sektora wpłynie rozwój technologii informatycznych.

Branża healthcare jest wciąż tematyką niszową wśród studentów Szkoły Głównej Handlowej – niewiele firm z sektora promuje się na uczelni, a wiedza na temat możliwości rozwoju kariery w ochronie zdrowia jest znikoma. Dzięki MedBiz Days znajomość specyfiki pracy w sektorze znacznie się zwiększy.

Projekt jest organizowany we współpracy z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym, którego studenci również są docelową grupą odbiorców. Niewielka ilość eventów akademickich na WUM stwarza potrzebę realizowania projektów informacyjnych dotyczących szans i możliwości rozwoju kariery, oraz promujących potencjalnych pracodawców.

post-16x9

Harmonogram MedBiz Days

MARKETING DAY (5 grudnia):

  • Takeda / 13:30 – 15:20 sala G-152

„You don’t need to see your doctor anymore – ‘switch’ tendency transforms pharmacy” – English workshop

  • Alcon (Novartis Company) / 15:20 – 17:00 sala G-152

„Marketing – hasła, które działają w praktyce” – warsztat

  • Deloitte Legal / 15:20 – 17:00 Aula VII

„Jak prawo zmieniło marketing farmaceutyczny? 5 lat ustawy refundacyjnej” – prelekcja

  • Znany Lekarz / 18:30 – 21:30 siedziba firmy

„Lekarz 2.0 – jak skutecznie promować usługi medyczne w Internecie?”

CONSULTING DAY (6 grudnia):

  • EY / 11:40 – 13:20 sala C-5B

„Restrukturyzacja finansowa szpitala” – case study

  • Simon Kucher & Partners / 13:30 – 15:10 sala C-5B

„Doradztwo biznesowe dla branży Life Sciences: szanse i obszary rozwoju młodych ludzi z perspektywy konsultantów” – warsztat

  • FORMEDIS / 15:20 – 17:00 sala C-5C

„Opracowanie strategii funkcjonowania podmiotu leczniczego w świetle wyników audytu oraz zmian zachodzących na rynku ochrony zdrowia” – case study

TELEMEDICINE DAY (7 grudnia):

  • LUX MED, SKN Informatyki Medycznej i Telemedycyny / 11:40 – 13:20 Aula III

„Gdzie kończy się science fiction, a zaczyna nowoczesna medycyna?” – panel dyskusyjny

  • IBM / 15:20 – 17:00 sala C-1A

„Sztuczna inteligencja, która diagnozuje i leczy na przykładzie IBM Watson” – warsztat

  • Znany Lekarz / 19:00 – 20:30 Aula VI

„Internet, cyferki, telemedycyna – transformacja sektora healthcare” – prelekcja

Link do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/217630108662696/

Dodatkowe informacje:

Koordynator Projektu:
Małgorzata Urbanowicz
telefon: +48 601 573 477
e-mail: medbizdays@gmail.com
www.facebook.com/MedBizDays

Serdecznie zapraszamy,
Grupa deMeidici.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>